Değerli Öğrencilerimiz;
2024-2025 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılı ders kayıtları https://sis.agu.edu.tr/ üzerinden sınıf bazında belirlenen tarihlere göre yapılacaktır.
Ders Kayıt Tarih ve Saatleri |
||
Sınıf |
Öğrenci Açılış |
Öğrenci Kapanış |
Lisans (3.Sınıf) |
16.09.2024 10.00 |
16.09.2024 23.59 |
Lisans (4.Sınıf) |
16.09.2024 10.00 |
16.09.2024 23.59 |
Lisans (1.Sınıf) |
17.09.2024 10.00 |
17.09.2024 23.59 |
Lisans (2. Sınıf) |
17.09.2024 10.00 |
17.09.2024 23.59 |
Lisans (Tüm Sınıflar) |
18.09.2024 10.00 |
18.09.2024 18.00 |
Lisansüstü (Tüm Sınıflar) |
16.09.2024 10.00 |
18.09.2024 18:00 |
|
|
|
Danışman Onayı |
16.09.2024 10.00 |
18.09.2024 22.00 |
2024-2025 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılı ders ekle/bırak https://sis.agu.edu.tr/ üzerinden aşağıda belirtilen tarihlere göre yapılacaktır.
16-18 Eylül 2024 tarihlerinde ders kaydını yapmayan öğrenciler ders ekle/bırak tarihlerinde ders seçimi yapamayacaklardır. Bu nedenle öğrencilerimizin ders kayıt tarihlerinde ders seçimlerini tamamlamaları gerekmektedir.
Ders Ekle/Bırak |
||
Sınıf |
Öğrenci Açılış |
Öğrenci Kapanış |
Lisans (Tüm Sınıflar) |
20.09.2024 10.00 |
21.09.2024 18.00 |
Lisansüstü (Tüm Sınıflar) |
20.09.2024 10.00 |
21.09.2024 18.00 |
|
|
|
Danışman Onayı |
20.09.2024 10.00 |
21.09.2024 22.00 |
ÖNEMLİ BİLGİLENDİRME!!!
Üniversitemiz Senatosunun 04.09.2024 tarih ve 2024.27.02 sayılı kararı gereği: ders ekle/bırak tarihlerinde kapanan dersler yerine ve/veya kapanan dersler dışında öğrencilerin en fazla 1 (bir) ders ekleyip/çıkartmasına izin verilmesine oy birliği ile karar verilmiştir.
Ders seçimlerinizde, iki farklı dersin en fazla birer saati çakışabilir.
Haftalık ders programlarını ve ders içeriklerini calendars.agu.edu.tr/timetable üzerinden takip edebilirsiniz.
sis.agu.edu.tr/oibs/bologna adresi üzerinden tüm program bilgilerine ve ders planlarına ulaşabilirsiniz.
Ders seçimini tamamladıktan sonra mutlaka Danışman Onayına gönderiniz.
Ders Kayıt İşlemlerini anlatan video için tıklayınız.
Öğrenci Bilgi Sistemi (SİS) kullanım kılavuzu için tıklayınız.
1- Agu Uzantılı Mailin Aktif Edilmesi
Yeni kayıt olan öğrencilerimizin agu uzantılı e-posta adreslerini
https://oidb-tr.agu.edu.tr/duyuru/agu-mail-aktiflestirme
linkinde belirtilen adımları takip ederek aktif etmeleri gerekmektedir.
2- Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş ve Şifre Oluşturmak
https://oidb-tr.agu.edu.tr/uploads/sis/girisvesifrealma.pdf linkinde belirtilen adımları izleyerek şifrenizi oluşturabilirsiniz.
Giriş için kullanıcı adı öğrenci numarasıdır.
Giriş yaptıktan sonra verilen şifreyi değiştirmeniz gerekecektir.
3- Katkı Payı/Öğrenim ücreti ödemesi yapması gereken öğrencilerimiz Vakıfbank’tan (ATM, Mobil Uygulama, İnternet Bankacılığı ve Şubeler aracılığı ile)
Ödemeler-> Eğitim ve Sınav Ödemeleri-> Üniversite Harç İşlemleri->Üniversite (Abdullah Gül Üniversitesi) seçerek öğrenci numaranızı yazıp sorgulama yaptıktan sonra yapabilirsiniz.
Ödemeler; 16 Eylül 2024 saat 09.00'da açılacak olup 18 Eylül 2024 saat 17.00'da kapanacaktır.
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Katkı Payı/Öğrenim Ücreti ile ilgili bilgi almak için tıklayınız...
Katkı Payı/Öğrenim ücreti ödemesi gerek öğrencilerimiz, ödemelerini yaptıktan sonra ders seçimi yapabileceklerdir.
İyi bir dönem geçirmenizi dileriz.
Abdullah Gül Üniversitesi
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı